Intersindical Valenciana anima a participar a la Trobada municipalista “Repensem la ciutat, transformem la societat”

Intersindical Valenciana, junt amb nombroses organitzacions, convoquen la Trobada municipalista “Repensem la ciutat, transformem la societat” que tindrà lloc el pròxim 27 i 28 de gener al Centre Octubre de València

23 / 01 / 2023 | esterrincon

L’objectiu d’aquesta trobada és propiciar un espai de trobada de col·lectius ciutadans i organitzacions socials per a debatre sobre els problemes de la ciutat i acordar una agenda de progrés i transformació real al servei de la majoria social.

D’aquesta manera, es pretén interpel·lar les forces polítiques que pretenen concórrer a les pròximes eleccions locals per a exigir una acció conjunta i decidida per a afrontar les necessitats de la ciutat i la ciutadania, així com revitalitzar la massa crítica ciutadana que va ser decisiva en el canvi de cicle polític de 2015 i consolidar la unitat d’acció front a actuals i futurs problemes socials, econòmics, ambientals i urbanístics.

La trobada comptarà amb quatre tallers que versaran sobre els següents temes claus:
- Emergència climàtica
- Vulnerabilitat i pobresa
- Cultura i participació ciutadana
- Model de ciutat

Tots els tallers comptaran amb una “fila zero” per a organitzacions i col·lectius que vulguen inscriure’s i amb un temps obert per a la participació del públic.

ENTITATS CONVOCANTS: Acció Cultural del País Valencià; Associació de veïnes i veïns de Campanar; Associació Veïnal Fuensanta; ATTAC, Justicia Económica Global; Ca Revolta; CGT; Comissió Ciutat-Port; Coordinadora antiprivatización de la sanidad-CAS; Coordinadora Valenciana por la ubicación racional de las energías renovables; Federación Española de Africanos en Lucha; Fent Camí – Acció Municipalista; H2O, Plataforma per un aigua pública transparent i de qualitat; Intersindical Valenciana; Joventut pel Clima; Oxfam Intermón València; Parc Central Sense Especulació; Plataforma d’Afectades per la Hipoteca PAH; Plataforma en defensa d’un ferrocarril públic CGT; València Saludable.