Mobilitat, ecologia i sostenibilitat

Pel nostre futur, NO a l’ampliació del port

El 22 de setembre celebrarem una webinar per reivindicar que no s’amplie el port de València. Una jornada reivindicativa que servirà per escalfar motors per a la manifestació del pròxim 22 d’octubre.

15 / 09 / 2021 | Intersindical

Amb la intervenció dels membres de la Comissió ciutat-Port:

Josep Gavaldà (físic i membre del plh)
Pau Monasterio (enginyera i membre d’Ecologistes en Acció)
Antonio Montiel (advocat)

Presenta i modera:
Ester Rincón, coordinadora de Salut Laboral i Medi Ambient d’Intersindical.

Data: 22 de setembre de 2021
Horari: 19:00 a 20:30 hores.
Lloc: Intersindical Valenciana, carrer Juan de Mena, 18 baixos, València.

Aforament limitat, amb mascareta, mesures de seguretat i distanciament segons normativa actualitzada.

Pots inscriure’t presencial (places limitades) i en línia al següent enllaç: