Intersindical se suma petició a la UE per activar solidaritat amb Cuba

07 / 04 / 2021 | Intersindical

Intersindical Solidària se suma a la petició de l’Associació Valenciana d’Amistat amb Cuba José Martí perquè la Unió Europea (UE) active la solidaritat amb l’illa davant el bloqueig nord-americà.

La petició demana:

- Consolidar els intercanvis polítics i parlamentaris amb l’Assemblea Nacional del Poder Popular i designar la nació antillana com a soci preferent de la UE són algunes de les mesures concretes plantejades per l’associació.

- Blindar legalment a les empreses europees que comercien amb l’illa caribenya, estimular la inversió pública de la UE en l’economia cubana i ampliar el pressupost destinat a la Cooperació al Desenvolupament figuren entre les propostes per a trencar el bloqueig nord-americà.

A més, es demana reforçar els convenis entre universitats, pols científics i indústries en matèria de salut, educació, entre d’altres sectors estratègics, i que l’Eurocambra done suport i reconega els esforços de Cuba en organismes internacionals com Nacions Unides, la FAO, UNESCO o la organització Mundial de la Salut.

Per les adhesions a títol individual

Instruccions en l’enllaç

1 Registra’t aquí: https://www.europarl.europa.eu/petitions/es/registration/register#registerFrm

2 Entra amb el teu usuari i contrasenya: https://www.europarl.europa.eu/petitions/es/login

3 Clica a l’enllaç de la petició: https://cutt.ly/sxhqoj5

4 Cliqueu a “Adherir-se a aquesta petició”. I després al botó “Adherir”

Petició núm 1278/2020, en nom de l’Associació Valenciana d’Amistat amb Cuba José Martí, sobre la solidaritat amb Cuba davant el bloqueig dels Estats Units

Garnet | 13 / 04 / 2022 - 4:37

Have you ever considered writing an e-book or guest authoring
on other sites? I have a blog based upon on the same topics you discuss and would really like to have you share some stories/information. I know my subscribers would value your work.

If you’re even remotely interested, feel free to shoot me an e mail.

ទិញដុល្លារតាមអ៊ីនធឺណិត
ដុល្លារក្លែងក្លាយសម្រាប់លក់