Intersindical Solidària signa un acord de col·laboració amb Perifèries

Intersindical Solidària, l’associació sense ànim de lucre de la Intersindical Valenciana, ha signat un acord de col·laboració amb l’associació de solidaritat internacional Perifèries. En la signatura ha participat el President d’Intersindical Solidària, Vicent Maurí.

24 / 03 / 2023 | Intersindical

Totes dues entitats, compromeses amb una visió crítica i transformadora, compartint valors comuns en l’àmbit territorial, uneixen les seues forces per a articular aquesta col·laboració.

Un d’aquests interessos comuns és la participació en el programa CIUTADANIA CRÍTICA, SOCIETATS JUSTES contribuint a la presa de consciència i a l’empoderament de la ciutadania valenciana enfront de les agressions en el seu territori i a Mesoamèrica per a avançar en una transició energètica sostenible i socialment justa.

Aquest programa es presentarà a la convocatòria de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica per a l’any 2023, de subvencions a organitzacions no governamentals per al desenvolupament (ONGD).

Algunes de les accions que desenvoluparà aquest programa són d’una banda la Trobada de plataformes de defensa dels béns naturals comuns i la protecció del territori de País Valencià, d’altra la implementació d’espais de reflexió entorn d’aquests béns comuns del territori i també la formació en legislació per a la defensa d’aquests béns naturals.

Intersindical Solidària, doncs, en la seua línia de compromís i transformació social, continuarà participant en aquestes aliances necessàries entre entitats, els principis rectors de les quals són la solidaritat i la justícia territorial i internacional.