Nina mandarina visita la nostra seu

Es tracta del segon llibre de Miquel Català

Cartell divulgatiu
11 / 03 / 2014 | Dolors Jimeno

A continuació teniu, íntegra, la invitació de Miquel Català a la presentació del seu nou poemari, publicat per Germania

CARTA DE CONVIT
PRESENTACIÓ DE “POEMES DE LA NINA MANDARINA”
SEU CENTRAL INTERSINDICAL VALENCIANA
c/ Joan de Mena, 18, baixos
Benvolgudes amigues, benvolguts amics,
després d’un poc més d’un any de la publicació del meu primer llibre “Poemes de la nina libèl·lula”, i publicar altres quatre poemes a l’antologia poètica “Estels de paper”, us comunique, amb molt de gust, que ja tinc enllestit un segon llibre de poemes.
Ara em plau convidar-vos a la presentació del meu segon POEMARI, on hi farem una breu introducció per part del company, professor i poeta Josep Manuel Esteve, autor del pròleg, i del company, professor i filòsof, Joan Pau Cimarro.
A continuació hi haurà un recital de poemes a càrrec d’algunes amigues i amics de la INTERSINDICAL, amb acompanyament musical, així com alguns poemes cantats per Salomé Villalonga (veu), acompanyada per Àlvar Carpi (veu i guitarra).
M’agradaria molt poder comptar amb la vostra presència i, us avance que, després de la presentació, un grup d’amics i amigues ens hi quedarem a sopar. Serà la vesprada-nit del pròxim divendres 28 de març de 2014.
SOPAR
Si algú de vosaltres pot i vol, es pot quedar a sopar amb nosaltres amb un menú de preu acordat (reserva al mail .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic) abans de dimecres 26 de març).
Rebeu una forta abraçada.
Miquel Català, (pseudònim de Miquel Llàtzer)