Presentada al públic la PVXC

La Plataforma Valenciana X la Cultura s’ha presentat avui públicament

Foto de la presentació
13 / 09 / 2012 | Dolors Jimeno

L’acte ha tingut lloc al vestíbul del teatre Olímpia, de València, aquest matí.

La Plataforma ha convocat una roda de premsa a les 12 h d’avui a fi de donar a conéixer la seua anàlisi de la situació provocada per la pujada de l’IVA, entre altres problemes. Ha hi hagut una gran assistència de públic, tant de les persones que formen part de les entitats convocants (ho podeu consultar en l’enllaç del principi del paràgraf i en altres entrades d’aquest mateix web) com d’altres que han volgut recolzar amb la seua presència les reivindicacions de la PVXC. Hi eren, per exemple, la regidora de Compromís en l’Ajuntament de València Consol Castillo o la membre del Consell Valencià de Cultura Ana Noguera. La Intersindical Valenciana ha estat representada per Miquell Coll i per Vicent Maurí, que ha volgut remarcar personalment l’adhesió de la Intersindical a la plataforma. En teniu àmplia informació a la premsa.