Que cada foto conte una història
Fins al tres de maig podrem visitar l’exposició de fotografies de Vicente Carrión Martínez a la seu de la Intersindical Valenciana, carrer de Juan de Mena, 18, a València. L’ha titulada L’ésser humà. El seu entorn, la seua empremta.
I d’això es tracta: de contar-nos amb imatges el que ell veu, o endevina, al seu voltant sense editar. Diu que la vida quotidiana sempre ens ofereix enigmes o almenys dilemes. Afirma, i sosté amb èmfasi, que el seu desig és que cada foto conte una història. En visitar l’exposició i veure amb detall les fotos, vosaltres jutjareu.
Vicente es considera fotògraf aficionat i autodidacta. És mestre i ha treballat de ferroviari. Pertany des de fa anys i lluites a la Intersindical, actualment en la seua condició de iaioflauta.
És de la casa i com a tal s’ha comportat. Ens ha ajudat a millorar el material, ha volgut portar vins elegits per ell mateix, no ha defugit cap pregunta sobre l’obra… en definitiva una persona generosa.
Forma part del col·lectiu Solofoto i puc dir que és admirat i volgut si això està en relació directa amb la quantitat de gent que ens acompanyà eixa vesprada.
La mostra va ser presentada per Toni Ortega Ivars, un altre fotògraf. Amb una trajectòria àmplia que li ha permés tocar tots els aspectes de la fotografia. Continua impartint xerrades i tallers tant en la il·luminació d’estudi, com en postproducció dels diferents programes d’edició digital.
També pertany al col·lectiu Solofoto.