Després de l’èxit de les primeres jornades de vaga de docents, demà se sumen les aturades de PAS i PAE.
Una vegada més s’ataca el dret fonamental a la vaga des del govern valencià.
En l’assemblea, que serà telemàtica, s’analitzarà la sentència Obadal i es valorarà conjuntament la possibilitat d’emprendre mobilitzacions per a posar fi a la precarietat en el sector públic.
La convocatòria afecta a totes les plantilles que treballen en escoles de 0-3 tant públiques, de totes les administracions, com privades.
Després de tres mesos de negociació el comité d’empresa ha hagut de recórrer a la vaga per a forçar a l’empresa a un increment salarial pel qual es recupere poder adquisitiu dels salaris.
El professorat no universitari, el PAE i el PAS dels centres de la Generalitat estan convocats. Hi haurà manifestacions de treballadores i treballadors al matí i a la vesprada manifestacions de la Plataforma per l’Ensenyament Públic a Alacant, Castelló i València.
Intersindical Valenciana, juntament amb altres organitzacions sindicals i amb la Confederació Intersindical, convoca vaga general en el marc d’una jornada de lluita arreu del País Valencià i de la resta de l’estat.
Els sindicats denuncien que des de l’arribada de l’actual Gerència no hi ha hagut més que inacció, ocultisme i menyspreus cap a la plantilla. Una situació que s’ha agreujat per la mala gestió de la dana