Marxes 22-M

22M, una marea humana ocuparà Madrid

Intersindical Valenciana estarà present en la manifestació del 22M.

21 / 03 / 2014 | Intersindical

Demà, dissabte 22M, una marea humana inundarà els carrers de Madrid amb gent de tot l’estat. Les dades que té l’organització de la Marxa, a dia 19 de març, són: 1.150 persones van caminant en les diferents columnes; 754 autobusos concertats arribaran a Madrid amb 40.716 persones i 4 trens contractats amb 1.700 persones. Un total de 43.566 persones de fora de Madrid acudiran a la manifestació del 22M.

No al pagament del deute, no als governs de la troica, no a les retallades i pa, treball i sostre

Des del País Valencià es tenen comptabilitzats 84 autobusos i més de 150 persones caminant en la columna del País Valencià. A totes aquestes dades cal afegir les persones que acudiran en transport privat o públic, i tots els autobusos que s’han autogestionat per diversos col·lectius sense que l’organització els tinga comptabilitzats.

Dissabte 22M, les diverses columnes aniran des de pobles o barris de Madrid fins Atocha per participar en la multitudinària manifestació unitària que tindrà lloc a les 17:00 hores, i que acabarà en la Plaça de Colom amb la lectura del manifest per part de Willi Toledo i Olga Rodríguez, i les intervencions de representants dels diversos territoris. Els dies 23, 24 i 25 estan previstes diverses accions a la ciutat de Madrid. El dimarts 25 de març es decidirà, en la reunió de la Coordinadora Estatal, la continuïtat de les accions.

Intersindical Valenciana, que és una de les entitats impulsores de la Marxa de la Dignitat, estarà present en la manifestació. Aquesta mobilització està unint totes les lluites i totes les organitzacions que estan en contra de les actuals polítiques socials, laborals i econòmiques que practiquen els governs. Les reivindicacions de la mobilització de la Marxa de la Dignitat 22M són: no al pagament del deute; no als governs de la troica; no a les retallades i pa, treball i sostre per totes i tots.