Notícies de la Intersindical Valenciana

Mobilitzacions
Per un servei de ferrocarril públic, social, sostenible, adaptat, segur i de qualitat

dilluns 09 desembre 2019 12:21 h

La Intersindical Valenciana ha signat el Manifest, que es copia a continuació, i estarà en la concentració convocada el 14 de desembre a les 12 hores a l’Estació del Nord a València.

Mesa general de la Funció Pública
Intersindical Valenciana convoca manifestació per la recuperació del poder adquisitiu de les empleades i empleats públics

dimecres 27 novembre 2019 14:26 h

El Sindicat demana l’habilitació d’un fons del 2% per al personal de la Generalitat

La Intersindical Valenciana aposta per la mobilització social al seu Consell Confederal

dimarts 26 novembre 2019 10:22 h

Es va abordar el pla d’acció sindical de 2020 i la convocatòria del VI Congrés de la Intersindical Valenciana previst per a 2021

Mesa general de la Funció Pública
Intersindical Valenciana exigeix estar en la Mesa General de Negociació

divendres 15 novembre 2019 13:42 h

Hui, Intersindical Valenciana i FSES s’han concentrat a les portes del Palau de la Generalitat Valenciana per exigir, una vegada més, la inclusió de les dues organitzacions sindicals a la Mesa General de Negociació de personal laboral, estatutari i funcionari de la Generalitat (MGNI). Un centenar de delegades i delegats ha participat en la concentració on s’ha cridat a favor de la llibertat sindical i el dret a la negociació col·lectiva del personal de la Generalitat.