Notícies de la Intersindical Valenciana

Drets laborals
Intersindical Valenciana retrau al Tribunal Constitucional el fet d’erigir-se en defensor de la patronal

dijous 07 novembre 2019 09:16 h

La sentència del TC sobre l’acomiadament objectiu per la reiteració d’absències justificades, omet qualsevol consideració social i només vetla pel garantir el benefici empresarial.

Mesa general de la Funció Pública
La legitimitat de la negociació col·lectiva del personal de la Generalitat

dimecres 06 novembre 2019 13:21 h

Article d’opinió de Rafael Reig, membre d’Intersindical Valenciana.

Sindicalisme
Intersindical exigeix al Consell una negociació col·lectiva sense exclusions ni discriminacions

dimarts 05 novembre 2019 17:55 h

Hui, delegades i delegats sindicals de FSES (ANPE i SATSE) i INTERSINDICAL VALENCIANA s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat Valenciana per denunciar la seua exclusió de la Mesa General de Negociació de personal laboral, funcionari i estatutari.

Mesa general de la Funció Pública
El Botànic exclou 47.815 treballadores i treballadors de la Mesa General de Negociació

dijous 31 octubre 2019 13:21 h

Intersindical convoca mobilitzacions per la llibertat sindical i per millorar les condicions laborals

El Botànic exclou a Intersindical de la Mesa General de Negociació

dimarts 29 octubre 2019 18:01 h | 1

La Generalitat Valenciana ha constituït la Mesa General de Negociació del personal laboral, estatutari i funcionari (MGN I) sense Intersindical Valenciana, el sindicat més votat en la Generalitat amb 25.079 vots i el tercer sindicat en nombre de delegades i delegats amb 183. També ha estat exclòs FSES el segon sindicat 13.253 vots i 138 delegats.