Marxes 22-M

30 abril, Primer de Maig, unitat, treball i dignitat

Intersindical Valenciana crida a la mobilització social.

28 / 04 / 2014 | Intersindical

Intersindical Valenciana crida a la mobilització social de la classe treballadora i del conjunt de la societat valenciana per acabar amb les polítiques antisocials dels governs espanyol i valencià. El Sindicat considera que cal traballar des de la unitat de les persones i les organitzacions per aconseguir-ho. Una unitat com la que es va evidenciar el passat 22M pels carrers de Madrid on desenes de milers de persones de tot l’estat van reclamar: pa, treball i vivenda. Per nosaltres, eixe és el camí: la unitat i la lluita.

El Primer de Maig tornem a eixir al carrer a lluitar i a revindicar el que és nostre

Per aixó, Intersindical Valenciana dóna suport i impulsa les mobilitzacions del moviment de la Dignitat 22M que ha convocat una nova acció estatal per al 30 d’abril en el marc del Primer de Maig de 2014. En aquesta ocasió es tracta d’accions davant les oficines de l’INEM a tot l’estat. Ací, al País Valencià, aquesta acció s’ha concretat en accions a les oficines a diverses ciutats com: Alacant (SERVEF. Isabel la Católica. 10 hores); Castelló (SERVEF. Historiador Viciano, 8. 11 hores);  València (SERVEF. Avinguda Navarro Reverter. 11 hores); Alcoi (SERVEF. Carrer Oliver, 11. 11 hores);  Dénia ( SERVEF. 12 hores);  Elx (SERVEF. C/ Pedro Moreno Sastre, 20. 9:00 hores) i Benidorm ( SERVEF. 11 hores).

Les reivindicacions del 22M i de les assemblees de persones aturades i precàries que convoquen les accions del dia 30A són: per una ocupació digna; per la Renda Bàsica; per transport gratuït per persones aturades sense recursos i no més talls d’aigua i llum.

A més, el Primer de Maig, diada de la classe treballadora, tornem a eixir al carrer a lluitar i a revindicar tot el que és nostre. No podem restar passius davant les continues agressions dels governs, de les empreses i de les administracions públiques que ens ho estan llevant tot. Per aquest motiu, enguany, les manifestacions han de tindre un caràcter revindicatiu. Les nostres reividicacions estan clares: no al pagament del deute; fora els governs de la troica; ocupació digna o renda bàsica i
pa, treball i sostre. El Sindicat ha treballat per intentar que foren unitàries ja que considerem que només amb la unitat i la lluita podem aturar les polítiques antisocials i antivalencianes. No ha estat possible per les actituds sectàries i excloents de diversos sindicats.

Intersindical Valenciana convoca manifestacions a: València. Plaça de Sant Agustí. 12 hores; Elx. Plaça Barcelona. 11 hores; Dénia. Plaça Jaume I. 12 hores, Alacant, escales Jorge Juan, 11:00h., i Vinaròs. Plaça Ajuntament. 11 hores.

Eva Martinez
30 / 04 / 2014 - 17:33

Quisiera saber el recorrido, supongo que alternativo que hará Intersindical en la manifestación del 1º de mayo, ya que veo que vuestra convocatoria sale en el mismo horario que la de los sindicatos ccoo y ugt

Conocer si hay un recorrido independiente o no a la otra convocatoria de los sindicatos “mayoritarios” me ayudaría a elegir con mayor criterio dónde y con quiénes manifestarme el 1º de mayo de este año. Entiendo que todo lo que no sea reivindicar y visibilizar otro tipo de reivindicaciones relativas a reducción de jornada laboral, supresión de horas extras y similares no conduce a nada realmente ALTERNATIVO A ESTE SISTEMA ECONÓMICO y PRODUCTIVO