Eleccions sindicals

Eleccions sindicals sanitat: juntes, som l’alternativa

21 / 05 / 2014 | Intersindical

El proper dia 4 de juny tindran lloc les eleccions sindicals a la sanitat pública valenciana. INTERSINDICAL VALENCIANA, a través de la INTERSINDICAL SALUT, té representació, des de fa anys, en algunes àrees de salut. Ara, en aquestes eleccions, ens presentem a la pràcticament totalitat de les àrees de salut presentant llistes de personal estautari i de personal laboral.

En aquest moment, quan s’estan fent retallades, privatitzacions i externalitzacions és important que la nostra presència augmente i que s’estenga al màxim per fer front a aquestes actuacions. El nostre sindicat en l’àmbit de la sanitat és una organització jove però té una trajectòria ben valorada pel personal del sector sanitari per la defensa ferma de la sanitat pública i de les seues condicions de treball.

En aquest context, les organitzacions INTERSINDICAL SALUT – INTERSINDICAL VALENCIANA, SIMAP, Sindicat de Metges d’Assistència Pública, i FESITESS, sindicat de personal tècnic, hem arribat a un acord per participar conjuntament a les eleccions sindicals amb la presentació de llistes unitatàries conjuntes.

Les tres organitzacions considerem que en un moment de crisi, de retrocés dels drets socials i laborals, cal sumar esforços entre tots els col•lectius actius, per fer front les agressions que les treballadores i treballadors del sector i el conjunt de la ciutadania estan patint per les polítiques antisocials del govern. En definitiva, volem reforçar la unitat i el treball de totes i tots pels nostres drets laborals i per una sanitat pública i universal.

Per això, des de la INTERSINDICAL VALENCIANA, des de tots els sindicats que en formen part, fem una crida a totes les nostres afiliades i afiliats, siguen o no del sector de la sanitat, per tal que donen suport actiu a aquestes candidatures. Moltes i molts de nosatres tenim persones conegudes, amigues i amics, que treballen a la sanitat pública valenciana a les quals podem informar que INTERSINDICAL VALENCIANA es presenta a les eleccions i podem animar-los a que donen suport a les nostres candidatures.

El nom sota el qual ens presentem serà SIMAP – INTERSINDICAL VALENCIANA que representa un gran projecte amb un gran futur per al conjunt de les treballadores i treballadors del sector, per la sanitat pública valenciana i pel conjunt de la Intersindical Valenciana.