Es constitueixen les meses de negociació de la Generalitat Valenciana

Intersindical Valenciana es mostra contrària a les retallades en els serveis públics

06 / 09 / 2011 | Intersindical

Hui, dimarts 6 de setembre, es constitueixen les Meses Generals de Negociació de la Generalitat Valenciana. Una vegada celebrades les eleccions sindicals del diferents sectors que conformen la Generalitat Valenciana -educació, administració del consell, sanitat i justícia - aquesta vesprada es procedirà a la constitució de les dues meses de negociació que contempla l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (EBEP). Aquestes són dues. La primera és la que afecta al persona laboral, funcionari i estatutari que serà constituïda a les 17.30 hores. La segona és la que només tracta els assumptes referits al personal funcionari i estatutari. Els sindicats que han obtingut suficient representació per formar part de les dues meses de negociació són: Intersindical Valenciana, CCOO, UGT, CSI-F i FSES.

Les reunions tindran lloc a a València, sala d’Autoritats de la Ciutat de la Justícia, Av. Del Saler, 14, 5t. En la reunió de la Mesa General de Negociació de Personal funcionari, estatutari i laboral, a més de la constitució, es tractaran: les línies pressupostàries bàsiques en matèria de personal per a l’exercici pressupostari 2012, s’informarà del Pla d’Ajust aprovat pel Consell e 29 de juny de 2011 i sobre els acords de permisos sindicals.

Intersindical Valenciana defensarà que qualsevol pla d’ajust o retallada en les despeses de la Generalitat Valenciana no afecte ni als serveis públics ni al personal que hi treballa ja que considera que aquests són necessaris per garantir les prestacions essencials - educació, sanitat, dependència… al conjunt de les valencianes i valencians - i per la creació d’ocupació pública en un moment on l’a taxa d’atur és de les més altes del conjunt de l’estat.