Avui fa un mes de la concessió de la Distinció de la Generalitat al nostre company Vicent Maurí

Maurí, recentment jubilat, ha dedicat tota la seua vida a la lluita per la millora de les condicions de treball, per la llengua i la cultura i per la llibertat del País Valencià, tant des de l’STEPV com des d’Intersindical Valenciana

Vicent Mauri, amb la distinció de la Generalitat el passat 9 d'octubre al Palau de la Generalitat
09 / 11 / 2022 | Intersindical

El passat 9 d’Octubre la Generalitat Valenciana va concedir a Vicent Mauri la Distinció de la Generalitat en el marc dels Premis 9 d’Octubre, com a treballador dels serveis públics de la Generalitat.

També va ser una de les persones clau en la constitució de la Intersindical Valenciana.

Vicent Maurí s’hi va incorporar, pràcticament des dels seus inicis com a docent, a STEPV on, entre d’altres, va ser responsable d’Acció Sindical durant diversos anys. Des dels seus inicis, el sindicat no ha parat de créixer en representativitat després de cada una de les eleccions sindicats que s’hi han anat celebrant des de 1987, situant l’STEPV en un sindicat de referència al País Valencià, no només en l’àmbit educatiu. També ha desplegat una intensa activitat internacional, participant en nombrosos congressos, fòrums i trobades solidàries, especialment en hispanoamèrica.

També va ser una de les persones clau en la constitució de la Intersindical Valenciana, que ara just ha fet 20 d’anys, formant part del seu Secretariat des dels inicis. Des d’aleshores, Intersindical Valenciana no ha parat de créixer i expandir-se, especialment en l’àmbit de l’empresa privada.
STEPV i Intersindical Valenciana celebrem aquest reconeixement institucional a tota una vida dedicada a la millora de les condicions laborals de les treballadores i treballadors, de la llengua, l’autogovern i la cultura del País Valencià.