Intersindical Valenciana expressa el seu suport i solidaritat amb la lluita de les persones taxistes al País Valencià i a altres territoris de l’estat. Aquesta lluita, en defensa dels llocs de treball amenaçats per la intromissió de les grans corporacions del sector que posen en risc l’estabilitat laboral, ens afecta a totes i tots per les seues conseqüències contràries als interessos de les treballadores i treballadors del sector del taxi però també pel model neoliberal que volen aplicar a tota la nostra economia.
Intersindical Valenciana considera justa la mobilització i està en contra que siguen les multinacionals les que controlen el diferents sectors de l’economia en detriment de les treballadores i treballadors, les persones autònomes i les xicotetes empreses, fet que, sense dubte, augmentarà la precarietat i empitjorarà les condicions laborals de milers de persones del sector.
Uber i Cabify no paguen impostos en el nostre estat, i el Govern no fa lleis que els hi obliguen i el compromís d’una VTC per cada 30 taxis tampoc no es respecta.
Intersindical Valenciana dóna suport a les mobilitzacions i la vaga convocada, una vaga que no està al marge d’altres mobilitzacions - riders, amazon, estiba, serveis públics, kellys… - sinó que és la resposta a la desregulació dels mercats per afavorir els interessos del neoliberalisme més salvatge per acabar amb els nostres drets laborals.