Repressió policial

Intersindical critica la passivitat del govern espanyol davant la repressió

El sindicat exigeix el cessament de les persones responsables de la repressió i de les retallades socials.

23 / 02 / 2012 | Intersindical

Intersindical Valenciana considera inadmissible que el ministre de l’Interior, Jorge Fernández Díaz, no haja destituït encara la delegada del Govern, Paula Sánchez de León, i el cap de la Policia, Antonio Moreno.

Demà presentaran les signatures que exigeixen la dimissió del conseller Vela

Per al sindicat, tres dies després de les brutals càrregues policials, no hi ha res que justifique el manteniment en el càrrec d’aquestes dues persones, que són les responsables directes de la situació que s’està vivint a la ciutat de València des del passat dimecres 15 de febrer. Una situació motivada per una actuació policial totalment desproporcionada contra estudiants i ciutadans que protestaven per les retallades en educació de govern de Fabra.
Per això, des de la Intersindical Valenciana s’insisteix en el fet que és necessari, per a la convivència democràtica del País Valencià, que les persones responsables polítiques dels esdeveniments siguen destituïdes de manera fulminant dels càrrecs que exerceixen, que s’inicie la instrucció d’un expedient per depurar responsabilitats entre els comandaments de la policia, i que a les persones detingudes se’ls retire els càrrecs.
Per altra banda, demà al matí, els sindicats representatius de les administracions públiques presentaran les signatures de petició de dimissió del conseller d’Hisenda i Administracions Públiques, José Manuel Vela, responsable directe de les retallades en el sector públic. La presentació es farà al Palau de la Generalitat Valenciana. Aquest acte serà el preludi de les multitudinàries manifestacions que tindran lloc el dissabte 25, a les 18 hores, a les ciutats de València, Alacant i Castelló.
.