Repressió policial

Intersindical rep la solidaritat dels sindicats de la Confederació Intersindical

Al llarg d’aquests dies han estat arribant a Intersindical Valenciana missatges de solidaritat dels sindicats que conformen la Confederació Intersindical, de la qual forma part.

Concentració a Jaen, el 21 de febrer, en solidaritat amb València.
22 / 02 / 2012 | Intersindical

A tot l’Estat espanyol s’han multiplicat les manifestacions de rebuig a la repressió policial que han patit aquests dies l’estudiantat valencià quan ha expressat el rebuig a les retallades en educació i en els serveis públics.

ElSindicato de Trabajadores de la Enseñanza de Madrid (STEM-Intersindical de Madrid), sota el lema “Todos somos Valencia”, afirma: “No nos parece admisible este ejercicio de intimidación contra la ciudadanía, más propia de un Estado autoritario, y que no bastará para silenciar el descontento social.” I afig: “Desde STEM nos solidarizamos con la comunidad educativa del País Valenciano y consideramos que las agresiones que han sufrido allí son también agresiones contra tod@s .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic). “
El Sindicato Ferroviario, per la seua banda, ens fa arribar el comunicat que han publicat en condemna de la repressió policial i on expressa la seua solidaritat amb la lluita del jovent i de tota la ciutadania, en especial la de l’alumnat de l’IES Lluís Vives. En aquest, també denuncia que València sembla haver retrocedit a un nou 23-F.
Per la seua part, el Secretariat de la Confederació d’STEs-I ha volgut comunicar “su apoyo solidario a toda la comunidad educativa y la sociedad valencianas en defensa de la lucha contra los recortes sociales y les anima a seguir adelante en la batalla por los derechos,  la justicia y la equidad tan gravemente amenazadas.” També afirma que “De estas deleznables y antidemocráticas actuaciones tienen que responder tanto la Delegación del Gobierno como la Generalitat Valenciana, que no hacen con ello sino demostrar el más claro desprecio por las libertades de expresión y de manifestación, así como su incapacidad para solucionar democráticamente los problemas causados por la misma administración territorial, por lo que exigimos la inmediata depuración de responsabilidades.”
També ha arribat la condemna i la solidaritat dels companys i companyes de Múrcia: “La Intersindical de la Región Murciana quiere mandar un caluroso saludo y ánimos al pueblo valenciano en su digna lucha por defender los servicios públicos, en especial a la juventud que está defendiendo su derecho a una educación pública de calidad.”
La Unión de Sindicatos de Trabajadoras y Trabajadores en Andalucía (USTEA) ens envia el comunicat emés pel seu Ple Federal: “Ante la brutalidad policial y la represión en el País Valencià”, en el qual “rechaza la actuación de las unidades antidisturbios de la Policía Nacional, absolutamente desproporcionadas, violentas, indiscriminadas y propias de sociedades no democráticas. Atacar el derecho fundamental de reunión y manifestación, como se ha hecho con la aquiescencia de los gobiernos valenciano y español, es minar uno de los pilares básicos de toda sociedad democrática.”
Des de Palma de Mallorca ens arriba aquesta foto i també un missatge de solidaritat de la gent d’STEI-i: més de 500 persones van donar suport als estudiants del País Valencià a la plaça del Rei en Jaume de Palma.
Concentració del 21 de febrer a Plama de Mallorca, en solidaritat amb el País Valencià.