Drets laborals

Intersindical Valenciana anima a participar en la manifestació del 16 d’octubre

El Sindicat defensa unes pensions públiques dignes per a totes i tots

29 / 09 / 2021 | Intersindical

La Coordinadora Estatal en defensa del sistema públic de pensions (COESPE) ha convocat una gran manifestació, el proper dissabte 16 d’octubre, per reivindicar pensions públiques dignes, exigir una auditoria dels comptes de la Seguretat Social, la derogació de les reformes laborals i de les pensions, acabar amb la bretxa de gènere i augmentar els salaris i el SMI per evitar perdre poder adquisitiu. La mobilització està adreçada a les treballadores i treballadors, als pensionistes actuals i futurs, a totes les persones que defensen els serveis i les prestacions públiques.

Intersindical Valenciana ha manifestat el seu suport a les reivindicacions de la COESPE i a la manifestació del 16 d’octubre i anima a la seua afiliació, delegades i delegats, simpatitzants i al conjunt de la classe treballadora a acudir-hi. Ara és el moment de dir alt i clar que no estem d’acord ni amb les recomancions del Pacte de Toledo, ni amb l’Acord signat per CCOO, UGT, Patronal i govern, ni tampoc amb les continues declaracions del ministre Escrivá sobre l’augment de l’edat de jubilació o la privatització del sistema públic de pensions mitjançant plans de pensió d’empresa.

Per acudir a la manifestació que començarà a les 12 hores al Congrés de Diputades i Diputats es pot fer amb els autobusos que s’estan organitzant en diversos pobles del País Valencià des dels col·lectius de vinculats a la Coordinadora Valenciana de Pensionistes. Per contactar ho podeu fer a les persones següents:

Xàtiva. Ildefonso Suárez 654 715 925;
Ontinyent. Ximo Segura 649 853 805;
Port de Sagunt. José López 675 694 236;
Sueca. Pilar Medrano 699 824 736
València. Ramón Pérez 687 407 857 i Vicent Carrión 686 303 969
Paterna. Vicente Bolinches 615 672 502
Petrer. Antonio Abellán 674 273 881
Elx. Miguel Sánchez, 619 821 414
Elda. Juan Vico. 660 200 880
Villena. Cristóbal Pérez. 694 472 926
Biar. Antonio Albero 620 752 681
Vega Baixa. Eva de la Fuente 608 020 331

Per acabar, us recordem que la vostra assistència és important per aconseguir les nostres reivindicacions, sense l’organització, la lluita i la mobilització no ho aconseguirem.

Governe qui governe les pensions es defensen.

Manifestació_16_octubre_de_2021.pdf