Intersindical Valenciana condemna la brutalitat policial contra el poble argentí en la jornada de lluita contra la “Llei bases” de Milei

L’aprovació de la Llei suposarà una desregulació total de l’estat i multiplicarà la pobresa de la immensa majoria de la ciutadania.

13 / 06 / 2024 | Intersindical

En només 6 mesos, aquest govern que va arribar al poder prometent que la crisi i les retallades les pagaria la casta, multiplica la desesperació en augmentar la pobresa del 43 a més del 55% de la població argentina.

Manté les pensions i salaris públics congelats, a pesar que la inflació frega el 70% en aquests sis mesos.
Ha retallat brutalment les ajudes de tota mena. Hui, cada dia, milers de treballadores i treballadors no tornen a sa casa després de la jornada laboral perquè no poden pagar-se el transport. Hui, i cada dia, hi ha milers de persones pensionistes i treballadores que no poden comprar i prendre les seues medicines, perquè no poden pagar-les. Hi ha milers i milers de persones a les quals se’ls nega l’accés a la medicació per a tractar el seu càncer o una altra malaltia greu.
Hui, aquest govern feixista argentí, manté milions de quilos de menjar en magatzems (gran part a punt de caducar), mentre es neguen recursos als menjadors populars on s’alimenten milions d’argentins i argentines.

Mentrestant, regala milers de milions a terratinents, oligopolis i a la casta poderosa i intenta desmantellar i regalar tota la riquesa argentina als grans poders econòmics internacionals.
Per tot això, el moviment sindical, social i polític es rebel·la i el 13 de juny ha dut a terme una nova mobilització contra aquestes polítiques de la fam de Milei que, com tot govern que legisla contra la majoria del poble, per a frenar les mobilitzacions exerceix la més dura de les repressions.

Per tot això, una vegada més, expressem el nostre suport total al sindicalisme i al poble argentí i el nostre rebuig més ferm a les polítiques de Milei i a la seua brutal repressió, comandada per la ministra Bullrich.
Exigim l’alliberament immediat de totes les persones detingudes i el cessament de la repressió.