Intersindical Valenciana condemna l’antisindicalisme de la direcció de Ford Almussafes i de Sodexo

Una vegada més, les direccions valencianes de les multinacionals Ford i Sodexo mostren la seua cara mes antisindical i antidemocràtica, en prohibir l’entrada a les seues instal·lacions a les legítimes i acreditades representants d’Intersindical-ICS

Imatge d'una mobilització del personal de Sodexo
02 / 04 / 2024 | Intersindical

Dins del termini i en la forma corresponent el Sindicat va sol·licitar l’entrada, als departaments de recursos humans de totes dues companyies. Però, malgrat això (i incomplint la Llei orgànica 11/1985, de 2 d’agost, de Llibertat Sindical així com l’article 64 de l’ET), es va negar l’entrada a les instal·lacions en aquest procés electoral. Entrada que tenia com a objectiu el reunir-se amb les treballadores i treballadors i intentar tancar la candidatura d’ICS en aquest procés electoral, abans del 2 d’abril que és la data límit.

Per tot això, Intersindical-ICS ja va presentar denúncia davant Inspecció de Treball i acudirà a totes les instàncies necessàries per a defensar els nostres drets com a sindicat, la Legislació vigent i els interessos de les treballadores i treballadors de Sodexo en Ford Almussafes.

ICS manifesta que, les dues companyies han d’entendre que aquest tipus de boicots no aconseguiran frenar l’imparable creixement d’Intersindical Valenciana, ni tampoc aconseguiran l’objectiu d’intimidar i condicionar l’acció sindical en defensa dels interessos de la classe obrera a la qual representa Intersindical-ICS.