Intersindical Valenciana dóna suport a les mobilitzacions de la Koordinadora de Kol·lectius del Park

La Koordinadora de Kol·lectius del Park Alkosa ha convocat mobilitzacions per reinvidicar el pagament, immediat, de les despeses que els deu la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament i per exigir la gratuïtat del menjador.

11 / 10 / 2011 | Intersindical

Aquesta mobilització està emmarcada en la defensa dels drets socials davant de la crisi econòmica i de l’exigència a les administracions públiques per tal que paguen les despeses compromeses amb les entitats i col·lectius socials.
Des de la Intersindical Valenciana donem suport a aquesta iniciativa ja que compartim amb la Koordinadora que la crisi no la pot pagar ni la classe treballadora ni els col·lectius socials més desfavorits. És per aixó, que fem una crida a la participació en totes les mobilitzacions convocades.

DIJOUS 13 D’OCTUBRE 2011

Des de les 11:00 a la Plaça Vella del Parc n’hi hauran diverses activitats.
14:00. Dinar de convivència
17:00. Jocs per Nens. Taller de Samarretes Tot el Dia