Intersindical Valenciana lamenta la mort de Llorenç Giménez

El sindicat lamenta la mort del company, mestre i contacontes Llorenç Giménez. És una pèrdua irreparable per la nostra cultura, llengua i educació.

31 / 08 / 2019 | Intersindical

Intersindical Valenciana lamenta la mort del company, mestre i contacontes Llorenç Giménez. Per al Sindicat una pèrdua irreparable per la nostra cultura, llengua i educació.

Llorenç Giménez ha estat una persona compromesa amb l’educació pública valenciana, la normalització lingüística, la renovació pedagògica, la recuperació de la nostra cultura popular i el nostre País.

Per al Sindicat, la seua tasca perdurarà en les nostres escoles i en milers de xiquetes i xiquets i d’adults que han estat presents en les nombroses activitats de la seua vida com contacontes.

València, 31 d’agost de 2019