Vaga general 29M 2025

La FSM dona suport a la vaga general del 29M

La Coordinadora dels Pobles de la Federació Sindical Mundial denuncia la gestió criminal i negligent de la dana per part del govern de Carlos Mazón

28 / 05 / 2025 | Intersindical

La Coordinadora dels Pobles de la Federació Sindical Mundial (FSM) ha expressat el seu suport a la vaga general convocada el 29 de maig al País Valencià. En un comunicat conjunt, les organitzacions integrants denuncien la gestió criminal i negligent de la dana per part del govern de Carlos Mazón, així com l’actuació irresponsable d’empreses que van posar en perill la vida de les seues plantilles. La Coordinadora considera la vaga una resposta necessària per exigir justícia, defensar els serveis públics i plantar cara a les polítiques neoliberals que agreugen la precarietat i la desigualtat

Clica ací per accedir al manifest.




Deixa un comentari






  • Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana.
  • No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
  • No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat.
  • Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.