Marxes 22-M

Les Marxes de la Dignitat convoquen noves mobilitzacions

Intersindical Valenciana és una de les entitats impulsores de les Marxes de la Dignitat

15 / 10 / 2014 | Intersindical

El passat mes de març diverses plataformes, organitzacions socials, assemblees de persones aturades i precàries, sindicats, partits polítics i ciutadanes i ciutadans vam organitzar una Marxa a Madrid i una manifestació en la que van participar més d’un milió de persones.

El lema que va mobilitzar a tanta gent d’arreu de l’estat era: pa, treball, sostre i dignitat. Un lema que es es concretaven en les següents reivindicacions: no al pagament del deute; per l’ocupació digna; per la renda bàsica; pels drets socials; per les llibertats democràtiques; fora els governs de la troica i contra les retallades, la repressió i la corrupció. Una mobilització contra un sistema, un règim i uns governs que no ens representen.

Des d’aleshores hem continuat fent accions com: ocupació oficines del SERVEF, envolta Les Corts… amb el mateix objectiu: organitzar una mobilització continuada que faça palés el rebuig del conjunt de la societat a les polítiques socials, laborals, econòmiques i de tot tipus que practiquen els governs de la troica i treballar per un canvi de polítiques per unes altres que responguen als interessos del 99% de la població. És a dir, que és faça visible el gran malestar que hi ha a tot arreu per la situació que travessem i agrupar totes les organitzacions, persones i lluites compromeses amb el canvi social.

Des de les Marxes de la Dignitat considerem que només amb l’organització i lluita de les treballadores i treballadors, de totes les persones que lluiten contra aquestes polítiques i contra aquest sistema podrem canviar les coses. Per això, hem acordat convocar noves mobilitzacions que es concreten en:

- Marxa de la Dignitat al País Valencià. Diverses columnes eixiran des de diverses localitats valencianes durant el mes de novembre per confluir a València dissabte 15. Estan confirmades columnes des d’Alacant, Castelló i Bunyol. S’està estudiant la possibilitat d’una columna des de Gandia.

- Setmana estatal de lluita del 24 al 29 de noviembre. Durant aquesta setmana es faran accions per reivindicar: pa, sostre, treball i dignitat. A València es faran accions cada dia de la setmana:

o Dilluns 24. Cadires de la fam contra la descocupació i la precarietat. 11:00 hores a la Plaça de l’Ajuntament
o Dimarts 25. Participació en la manifestació contra la violència de gènere. 19:00 hores al Parterre.
o Dimecres 26. Acció a favor dels serveis públics, educació i sanitat.
o Dijous 27. Acció contra el frau fiscal i per la renda básica.

- A més, dissabte 29N es faran manifestacions a nombroses ciutats de l’estat. A València es farà una manifestació que eixirà des de la Plaça de Sant Agustí a les 18:00 hores que acabarà davant de la Delegació del Govern (carrer Colom).

Intersindical Valenciana és una de les organitzacions impulsores de les Marxes de la Dignitat. Per això, fem una crida a la participació activa de totes les persones afiliades i simpatitzants del sindicat tant en la seua organització com en les accions convocades.

Eva Martinez
04 / 11 / 2014 - 0:32

EN LA AGENDA DE ACTIVIDADES DE LA SEMANA DE LUCHA DEL 24 AL 29 HAY UNA ACCIÓN QUE NO ESTÁ RECOGIDA, LA ANOTO PARA QUE LA INCORPORÉIS A ESTA WEB.

** DIMARTS 25 A LES 18 HORAS CONCENTRACIÓN DELANTE DEL CENTRO DE INTERNAMIENTO DE EXTRANJEROS (CIE) ZAPADORES-
AV. DR. WASKMAN

Amadeu Sanz
04 / 11 / 2014 - 7:30

D’acord, Eva. L’hem incorporat en aquesta altra nota:
http://intersindical.org/noticies_actualitat/article/les_marxes_de_la_dignitat_convoquen_noves_mobilitzacions1, que és més recent.
Gràcies.