Marxes 22-M

Noves mobilitzacions de les Marxes de la Dignitat

20 / 11 / 2014 | Intersindical

Intersindical Valenciana participa en les Marxes de la Dignitat

Les Marxes de la Dignitat criden a prendre els carrers pel PA, TREBALL, SOSTRE i DIGNITAT en la setmana de lluita del 24 al 29 de novembre.

Les Marxes de la Dignitat tornem a eixir al carrer per cridar ben alt PA, TREBALL, SOSTRE i DIGNITAT. Eixim al carrer perquè ens trobem davant d’una situació extremadament difícil, una situació límit, d’emergència social, que ens convoca a donar una resposta col•lectiva i massiva de la classe treballadora, la majoria social i els pobles, així ho expressa el text de la crida fet públic per la Coordinadora Estatal de les marxes de la dignitat.

El moviment de les Marxes de la Dignitat ha convocat una jornada de lluita social per als dies del 24 al 29 de novembre en tots els territoris, una jornada descentralitzada per mobilitzar els milions de treballadors i treballadores que es troben sense feina, als centenars de milers de famílies han perdut casa. A aquesta gran part de la joventut es veu abocada a buscar-se la vida a l’estranger, a les dones que volen treure el dret a decidir sobre els seus cossos. Als pobles que els nega el dret a decidir i als que pateixen per les retallades en salut, educació, dependència, als enganyats amb l’estafa bancària de les preferents.

Tot això, continuen des del moviment 22M, mentre, el veritable poder, el que no es presenta a les eleccions, continua enriquint-se i corrompent al poder polític, segueixen portant-se diners als paradisos fiscals, usant targetes opaques i regalant desenes de milers de milions de diners públics, diners que surten dels nostres impostos, per salvar bancs i especuladors. Ens volen fer empassar un “Tractat de Lliure Comerç” entre la UE i EUA (TTIP) que es negocia secretament i que beneficia a les grans multinacionals a costa del poble.

“Estem assistint al robatori de drets i l’empobriment generalitzat de la majoria social i tot en nom del pagament d’un deute il•legítim i odiós que no han contret els ciutadans i ciutadanes” asseveren des del 22m.

La marxes de la dignitat també condemnen la reforma del codi penal que criminalitza les justes protestes d’aquells que pateixen els efectes de les polítiques retallades de drets socials i de les llibertats.

Pel que fan una nova crida a la mobilització social en la setmana del 24 al 29 de novembre a la que han convocat mobilitzacions per l’ocupació digne, per una renda bàsica, pels serveis públics i de qualitat, pel dret a l’habitatge i la dació en pagament, per les llibertats democràtiques, pels pressupostos restrictius de les administracions públiques, contra el pagament del deute odiós, l’atur, la precarietat, les retallades, el TTIP, la corrupció, el règim del 78 i la repressió i per descomptat el 25 contra la violència cap a les dones.

Des de les Marxes de la Dignitat fan una especial crida per al dia 29 de novembre quan s’han convocat manifestacions i concentracions en totes les capitals de província, pel que criden a participar “activament en una mobilització per una societat d’homes i dones lliures, una mobilització contra un sistema, un règim i uns governs que ens agredeixen i no ens representen “

Finalment en la crida a la mobilització exigeixen que es vaja el Govern del PP i, també, tots els governs que retallen i col•laboren amb les polítiques de la Troica.