Eleccions sindicals

STM - Intersindical Valenciana l’únic sindicat que creix en Ford

El Sindicat consolida la segona posició en les eleccions sindicals

19 / 02 / 2019 | Intersindical

STM - Intersindical Valenciana valora positivament els resultats electorals de Ford en haver estat l´únic sindicat que ha crescut en nombre de delegades i delegats i de vots i en haver consolidat la segona posició reduint la distància amb la UGT que ha tornat a guanyar les eleccions. La participació ha estat molt alta: 88’7%.

El Sindicat agraeix el suport al treball realitzat en els darrers anys. STM ha obtingut en el col·legi d’obrers el 30,67% i 9 delegats. A més, considera que els resultats posen de relleu la tasca de defensa de les treballadores i treballadors de Ford, des de l’autonomia sindical i la participació, davant de les actuacions patronals que persisteixen en la pèrdua de drets laborals sota el xantatge permanent dels EROS o la deslocalització. Davant d’aquestes actuacions patronals, l’STM - Intersindical Valenciana s’ha mantingut ferm i coherent, sense por, defensant la plantilla i els seus drets laborals essent l’únic sindicat que ha augment els seus delegats i delegades i els seus vots.

Els resultats han estat:

• UGT 21 (-4)
  • STM - Intersindical Valenciana 9 (+4)
  • CCOO 3 (-1)
  • CGT (-1)

En vots els resultats han estat:

• UGT 3.731
  • STM - Intersindical Valenciana 1.688