Intersindical Valenciana ha demanat avui una auditoria dels comptes de la Generalitat per saber ‘quin és l’estat real de les seves finances i a què s’han destinat els recursos dels valencians aquests últims anys’, i reclama la depuració de responsabilitats polítiques.
Intersindical Valenciana qualifica de manipulació l’explicació donada pel govern valencià i RTVV per justificar les retallades. El Sindicat decidirà en una ronda d’assemblees les mesures que caldrà prendre.
Aquestes mesures comportaran més crisi i més atur. El Sindicat demana la dimissió del conseller Vela pel fracàs en la seua gestió econòmica.
Intersindical Valenciana es mostra preocupada per les dades d’atur.
Intersindical Valenciana s’oposarà a noves retallades en els salaris i en els serveis públics.
El Sindicat critica la tisorada aprovada pel govern espanyol i es mostra contrària a la congelació salarial per a les persones empleades públiques
Intersindical Valenciana considera que la mesura del Govern espanyol de congelar el Salari Mínim Interprofessional (SMI) per 2012 suposarà empobrir a milions de persones en el conjunt de l’estat i centenars de milers en el País Valencià.
Vicent Mauri, de la Intersidical Valenciana, ha passat 24 hores de dejuni, al costat del vaguista de la campanya SOS Parke que d’una forma indefinida des de dijous passat, es manté sense ingerir cap tipus d’aliment.
Pàgina 268 de 273 pàgines < Primer < 266 267 268 269 270 > Darrer >
15 de gener | 19h
Una exposició que tracta de construir un territori de memòria i resistència a partir d'imatges de figures femenines anònimes que apareixen i desapareixen, sempre transformades. I tot això a partir de fragments: fotografies, materials tèxtils, costures i traços que desborden el seu sentit original. Les obres que conformen aquest projecte pertanyen a un univers visual on l'art es torna vehicle d'allò que no sempre pot expressar-se amb paraules.
Organitza
El sindicat hi assisteix per primera vegada com a organització afiliada en una conferència que ha combregat a més de 70 organitzacions de tota Europa
Intersindical Valenciana, junt amb nombroses organitzacions, convoquen la Trobada municipalista “Repensem la ciutat, transformem la societat” que tindrà lloc el pròxim 27 i 28 de gener al Centre Octubre de València
Es constata un augment del coneixement de la llengua, gràcies a l’educació, que no s’ha traslladat a l’ús en el carrer