A casa nostra

Ha faltat el nostre company Gúmer Pardo

16 / 08 / 2022 | Intersindical

Gumer Pardo, amic i company del Col•lectiu Autònom de Treballadores i Treballadors del País Valencià - Intersindical Valenciana (CATPV), ens ha deixat.

Gumer Pardo ha estat una persona compromesa sindicalment, social i política durant tota la seua vida.

Ha participat en el procés de construcció de la Intersindical Valenciana per configurar un sindicalisme de classe valencià transformador. L’actual central sindical valenciana no s’explica semse les seues aportacions i el seu treball.

També ho ha fet en diversos moviments socials i ha estat militant del PCPV i d’Esquerra Unida del País Valencià.

Per a totes i tots nosaltres ha estat un referent, una persona imprescindible i compromesa en el procés d’emancipació de la classe treballadora i del País Valencià.

Vola alt, camarada!

El comentari no està disponible a l'entrada d'aquest canal.