Ciència

Inscripcions per al tercer taller DMD

Carmen Alberich durant el segon taller
15 / 02 / 2019 | Intersindical

El 6 de febrer de 2018 van visitar la nostra seu Javier Velasco i Carmen Alberich, membres de la junta directiva de l’Associació Dret a Morir Dignament (DMD). Van parlar dels drets al final de la vida, ens van donar a conèixer DMD i ens van recomanar fer un taller per a emplenar el testament vital, també conegut com a Voluntats Anticipades, que és el document de la Generalitat Valenciana. L’associació DMD ofereix el seu, el dit testament vital, i el presenta com a més concret, expressat més encertadament de cara a l’objectiu que el mou: com volem morir-nos.
Així doncs, el 23 d’abril de 2018 vam fer el taller i, atés l’èxit i considerant la nova demanda, el 14 de novembre següent en realitzàrem un altre.

Intersindical Valenciana tornarà a fer un taller durant la segona quinzena d’abril (anunciarem el dia exacte al més aviat possible) quan hi haja 20 persones interessades que s’hi inscriguen en el correu .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic).
Si necessiteu més informació sobre l’associació la trobareu en el seu web.