Prou de polítiques antisocials i d’austeritat!
No al pagament del deute. Sí a una vida que valga la pena viure.
El Sindicat discrepa de les declaracions de la Vicepresidenta.
Intersindical Valenciana ix al pas d’algunes informacions sobre la seua posició envers la Llei de Participació Institucional
El jutjat del Contenciós Administratiu nº 21 de Madrid ha fallat a favor de les Marxes de la Dignitat en el contenciós que aquestes mantenien amb l’ex-Delegada del Govern en aqueixes dates i avui presidenta de la Comunitat de Madrid, Cristina Cifuentes. A més de condemnar en costes, el jutjat considera “contrària a dret” l’obertura de l’expedient per part de la delegada del govern, en no contemplar la presumpció d’innocència i per falta de “elements probatoris”.
Campanya d’Amnistia Internacional en suport de les persones refugiades
Pàgina 188 de 280 pàgines < Primer < 186 187 188 189 190 > Darrer >
Des d’Intersindical Valenciana volem expressar la nostra més ferma solidaritat amb la CGTP-IN i amb totes les treballadores i treballadors de Portugal davant la Vaga General convocada per al pròxim 3 de juny.
Intersindical Valenciana, junt amb nombroses organitzacions, convoquen la Trobada municipalista “Repensem la ciutat, transformem la societat” que tindrà lloc el pròxim 27 i 28 de gener al Centre Octubre de València
Es constata un augment del coneixement de la llengua, gràcies a l’educació, que no s’ha traslladat a l’ús en el carrer