Mobilitzacions

27-O: 35000 persones es manifesten per canviar-ho tot

Massiva manifestació pels drets socials i laborals

Imatge de la manifestació del 27-O a Madrid
29 / 10 / 2018 | Intersindical

Milers de persones d’arreu de l’estat es manifesten a Madrid sota el lema “Si ens movem, ho canviem tot”. Una manifestació amb la participació de més de 140 organitzacions socials, polítiques i sindicals, entre les quals hi estaven Intersindical Valenciana, Confederació Intersindical, Intersindical de la Regió Murciana, Intersindical de Castella la Manxa, USTEA (Andalusia), STECyL (Castella i Lleó), CGT, COBAS, Somos Sindicalistas… la PAH, ATTAC, Coordinadora Estatal de Pensionistes, les Marxes de la Dignitat d’Andalusia, Regió Murciana i Ciudad Real, No + Precarietat… és a dir un grup molt nombrós, plural i divers de l’activisme social i sindical. A més, una representació del País Valencià va estar present en la manifestació.

Cal seguir el camí de la mobilització social i sindical, unitàrial, plural, des de la base

Intersindical Valenciana valora positivament la convocatòria que va omplir els carrers de Madrid des d’Atocha fins la Porta del Sol per redistribuir riquesa, conquerir drets, recuperar el Planeta i per una Vida digna. Quatre eixos que es concreten en mesures com: la derogacions de les reformes de les pensions i les reformes laborals, la supressió de l’article 135 de la Constitució, una fiscalitat progressiva, la revaloració dels salaris o acabar amb l’escletxa salarial.

Finalment, des de la Intersindical Valenciana es considera que cal seguir el camí de la mobilització social i sindical, unitàrial, plural, des de la base, per aconseguir les reivindicacions socials per capgirar la situació generada per l’aplicació de les polítiques neoliberals.