Mobilitzacions

Centenars de milers manifestants reclamen retirar les retallades

Vora 250.000 persones a València, 75.000 a Alacant i 40.000 a Castelló exigeixen la retirada del decret llei de retallades i la dimissió del conseller Vela.

25 / 02 / 2012 | Intersindical

A més, la protesta ha servit per a condemnar la violència policial d’aquests dies a València i demanar la destitució de la delegada del Govern, Paula Sánchez de León, i del cap de la Policía Nacional.

Al final de les tres manifestacions, que han col·lapsat els centres de les tres capitals valencianes, s’ha llegit el manifest sindical unitari. A València ho ha fet la periodista de Canal 9, Xelo Miralles. Cal recordar la postura crítica dels treballadors i treballadores del canal contra la política de desinformació i distorsió de la realitat de la direcció de la televisió autonòmica.
Manifestants de la Intersindical, davant la plaça de Bous de València
Els sindicats convocants han ajornat la reunió prevista per al dilluns 27 de febrer, en què s’havia de valorar la convocatòria i l’enduriment de la mobilització, per a després de la Mesa Genral de la Funció Pública en què l’Administració en què exposarà la seua proposta.
Manifestació del 25-F pels carrers de Castelló

Pepa
26 / 02 / 2012 - 19:59

Hola compañeros me gustaría saber el nombre, título o autor de la canción que sonaba ayer sábado en el final de la manifestación en Alicante. Esa qaue unia perfectamente tantas y tantas frases usadas como consignas en nuestras reivivindicaiones. Muchas gracias. Si me podeis mandar el enlace o bien la pista de audio os lo agradecería.´Besos.

vicent
27 / 02 / 2012 - 21:12