A casa nostra

Hi ha alternatives, podem

Aquest és el lema de la I Escola Sindical de la Intersindical Valenciana. No és casual. És tota una declaració de principis contrària a les declaracions i actuacions de la Troica, els governs espanyol i valencià i les patronals.

Hi ha alternatives diferents a les polítiques socials i econòmiques.
02 / 08 / 2013 | Intersindical

Les actuals polítiques que dicten els organismes internacionals i que apliquen, sense contradir-les, els governs europeus no són les úniques possibles ni necessàries per a la majoria de la població. Tot el contrari, hi ha alternatives que beneficiarien al 99% de la població, és a dir, a les treballadores i treballadores, les dones, les persones nouvingudes, els joves, les pensionistes, les depenents i, fins i tot, les xicotetes i mitjanes empreses. Però no és això el que volen els organismes internacionals ni els nostres governants, sinó augmentar els seus beneficis a costa del nostre treball i de la nostra vida. Per això han posat en marxa un paquet de reformes que ens estan portant a l’empobriment.

Aquesta no és una activitat formativa més, sinó un espai de reflexió, debat, formació i convivència

Front tot açò, Intersindical Valenciana considera que cal plantar cara i generar un moviment social unitari, el més ample possible, que siga capaç de capgirar la situació. En aquest context, tindrà lloc la I Escola Sindical de la Intersindical Valenciana. Una escola sindical de formació que considerem important i necessària en aquests moments tan complicats. La formació de les persones afiliades, les delegades i delegats dels Comités d’Empresa i Juntes de Personal, els membres dels òrgans sindicals, és fonamental per poder aconseguir els nostres objectius.  Aquesta no és una activitat formativa més, pretén ser alguna cosa més un espai de reflexió, debat, formació i convivència per enfortir, entre totes i tots, la nostra acció sindical, el nostre treball, la defensa de les treballadores i treballadors i del nostre país.

L’Escola Sindical tindrà lloc els dies 4, 5 i 6 d’octubre a Dénia (Marina Alta). El programa, encara que provisional, és força interessant, ara falta que vosaltres us inscriviu i participeu. En un model sindical, participatiu i democràtic, com el que nosaltres practiquem, cal que totes i tots participem en els debats per tot el que hem assenyalat i, com no, per enfortir el nostre sindicalisme i avançar en l’alternativa sindical que representa la Intersindical Valenciana.