A casa nostra

Intersindical celebra el seu Consell Confederal

28 / 05 / 2021 | Intersindical

Intersindical Valenciana, sindicat de classe valencià, reunirà el seu Consell Confederal, màxim òrgan entre congressos, dissabte 29 de maig, a l’Escola Oficial d’Idiomes de València, a les 9;30 hores. El Consell Confederal està composat per 134 persones que representen els sindicats que hi formen part de la Intersindical Valenciana. Aquest, que serà el primer presencial des de la pandèmia, tractarà diversos assumptes com: la convocatòria del VI Congrés, els pressupostos i balanços econòmics i l’anàlisi de la modificació de l’EBEP que ha proposat el ministre Iceta.

El Congrés s’hauria d’haver celebrat al mes de febrer de 2021 però la situació sanitària va aconsellar ajornar-lo. Ara es proposa fer-lo els dies 15, 16 i 17 d’octubre de 2021. En aquest està previst que es debata l’informe del Secretariat, les ponències d’Organització i Estatuts i Determinació d’Àmbits, Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient, Administració i Finances, Intersindical Dones i Internacional. A més, també s’hauran de triar els membres del Secretariat Confederal, de la Comissió de Garanties i Conflictes i de la Comissió de Control Administratiu.

Per altra part, el Consell Confederal tractarà, de manera extraordinària, la recent proposta del ministre d’Administracions Territorials i Funció Pública, Miquel Iceta, sobre la modificació de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (EBEP). En aquest punt, a més de valorar-la, es concretaran les mobilitzacions del personal temporal i interí de les administracions públiques per aconseguir que es resolga la situació del persona en abús de temporalitat.