Pensions

Intersindical ha participat en la manifestació de pensionistes a Madrid

Intersindical Valenciana valora molt positivament la manifestació en què han participat milers de persones.

La delegació d'Intersindical a la manifestació de Madrid en defensa de les pensions públiques.
16 / 10 / 2019 | Intersindical

El Sindicat ha estat present en la manifestació de pensionistes de Madrid, convocada per la Coordinadora Valenciana i la Coordinadora Estatal en defensa del sistema públic de pensions.

Intersindical Valenciana valora molt positivament la manifestació en la que han participat milers de persones, moltes vingudes des del País Valencià.

Una manifestació per reivindicar que les pensions es defensen governe qui governe. A aquesta reivindicació principal, se li han sumat unes altres, també fonamentals: la derogació tant de la repressiva Llei Mordassa com de les últimes reformes laborals (2010 i 2012) i de pensions (2011 i 2013). Mesures, totes elles, imposades pel govern espanyol i que tan greus conseqüències tenen per al futur del Sistema Públic de Pensions. A aquest marc legislatiu, a més, cal afegir que l’ocupació és cada vegada més precària i pitjor retribuïda, així com que augmenta la bretxa salarial entre dones i homes. Situació que al nostre país s’agreuja per culpa de l’infrafinançament que qüestiona greument la capacitat de la Generalitat Valenciana per a implementar polítiques socials.

Intersindical Valenciana exigeix al govern que negocie amb la Coordinadora Estatal en Defensa del Sistema públic de Pensions. I que tinga com a prioritat una agenda favorable als interessos de les treballadores i treballadors, dels col•lectius socials més vulnerables i de la majoria de la societat. El Sindicat adverteix que les mobilitzacions continuaran. En concret, el proper 26 d’octubre hi haurà una mobilització estatal descentralitzada, amb manifestacions i concentracions, per reivindicar la defensa dels serveis públics i dels drets laborals i socials.

València, 16 d’octubre de 2019

Empar Busó
17 / 10 / 2019 - 16:16

Bona vesprada
Estic interessada en participar en les mobilitzacions de jubilades. Publiqueu les convocatóries a la web?

Intersindical Valenciana
22 / 10 / 2019 - 19:44

Sí, anem posant en la web les convocatòries. A més, si tens interés pots posar-te en contacte amb .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)