A casa nostra

Intersindical Valenciana celebra el seu Consell Confederal

15 / 04 / 2016 | Intersindical

El proper dissabte 16 d’abril, a Alzira (Ribera), tindrà lloc un Consell Confederal de la Intersindical Valenciana, màxim òrgan entre congressos, per tractar sobre diversos assumptes com: la convocatòria del Congrés de la Intersindical Valenciana per al mes de novembre de 2016; el congrés de la Confederació Intersindical convocat per gener de 2017; les línies d’acció sindical; l’acord de legislatura del personal de la Generalitat Valenciana o el balanç de les finances de 2015. El Consell es fara a la Casa de la Cultura d’Alzira (carrer Escoles Pies, núm. 4) a partir de les 10 hores. Està previst que l’Alcalde d’Alzira, Diego Gómez, acudesca a saludar el representants sindicals a les 13 hores.

En el Consell Confederal participaran 100 persones representants dels 9 sindicats (*) que formen part de la Intersindical Valenciana; 5 de la Intersindical Jove; 5 del Sindicat de Persones Pensionistes i els 21 membres del Secretariat. En total 131 persones. Per debatre les propostes i els documents presentats s’han convocat 14 assemblees territorials al llarg del País Valencià que triaran les 100 persones que acudiran al Consell Confederal.

Per Intersindical Valenciana és important la participació totes les afiliades i afiliats de tots els sindicats que integren el projecte de la Intersindical Valenciana en el disseny de la política sindical de l’organització. Per al Sindicat, la participació és clau per enfortir el seu model sindical.

Intersindical Valenciana que lluita per aconseguir la major representativitat sindical, considera necessari disposar d’un model productiu i social propi i avançar cap l’establiment d’un marc valencià de relacions laborals. La defensa dels drets laborals, socials i econòmics de les treballadores i treballadors valencians, també de les persones nouvingudes al nostre país, la defensa dels serveis públics, la lluita per una societat més justa i igualitària, per acabar amb les desigualtats socials, de classe i de gènere són alguns dels seus principis.

Intersindical Valenciana pretén ocupar un tercer espai sindical convertir-se en una alternativa sindical per a molts treballadors i treballadores, una opció compromesa amb els reptes de la societat del segle XXI. Un espai sindical de classe, nacional solidari, feminista, participatiu, plural, autònom, assembleari, internacionalista, que lluita per la normalització plena de la nostra llengua i cultura i perquè s’aprofundisca en l’autogovern del País Valencià.