A casa nostra

Intersindical Valenciana compleix 14 anys

11 / 05 / 2016 | Intersindical

El Sindicat convoca el seu V Congrés per als dies 18, 19 i 20 de novembre

L’11 de maig de 2002 va nàixer la confederació Intersindical Valenciana, de la confluència de diverses organitzacions sindicals amb experiència en el món de l’ensenyament, de les administracions públiques, de la sanitat i del món de treball. En els darrers anys diversos sindicats s’han anat incorporant al projecte sindical Intersindical. En aquest moments són 9 sindicats (*), als quals cal afegir algunes estructures com la Intersindical Jove, Intersindical Dones, Sindicats de Persones Pensionistes, Intersindical Dones, Intersindical Cultura, Escola Sindical de Formació Melchor Botella o Intersindical Solidària

Entre els objectius del Sindicat estan la defensa de les treballadores i treballadors i dels seus drets i dels serveis públics i el treball per aconseguir una societat més justa i igualitària que acabe amb les actuals desigualtats socials, de classe i de gènere.

Intersindical Valenciana pretén ocupar un espai sindical de classe, valencià, nacional, solidari, feminista, participatiu, plural, autònom, assembleari, internacionalista, que lluita per la normalització plena de la nostra llengua i cultura i perquè s’aprofundisca en l’autogovern del País Valencià. El Sindicat practica un sindicalisme diferent, un sindicalisme participatiu i reivindicatiu, arrelat a la societat valenciana, participant activament en el seu teixit social.

El Consell , màxim òrgan entre congressos, ha convocat el V Congrés per als dies 18, 19 i 20 de novembre de 2016, on es tractaran les línies de política sindical, la carta financera, l’organització, els estatuts i la determinació d’àmbits. A més, s’hi triaran les persones que conformaran els diferents òrgans sindicals, entre els quals està el Secretariat Confederal.

(*) Els sindicats que en formen part de la Intersindical Valenciana són:
• Sindicat de Treballadores i Treballadors de les Administracions i Serveis Públics (STAS).
• Intersindical Salut
• Sindicat de Treballadores i Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià (STEPV)
• Sindicat de Treballadors i Treballadores del Metall (STM)
• Sindicat de Treballadores i Treballadors de la Indústria, Comerç i Serveis (STICS)
• Sindicato Ferroviario del País Valencià (SF-i)
• Col·lectiu Autònom de Treballadores i Treballadors del País Valencià (CAT-PV).
• Sindicat de Treballadors per la Unitat de Classe (TUC).
• Organització Sindical Unitària de Treballadors (OSUT)

antoni
12 / 05 / 2016 - 9:37

anims i endavant amb el cinque congres del mes de novembre. i moltes felicitats pels 14 anys de lluita i d’accio sindical al nostre país. bon aniversari per tothom.