Mobilitzacions

Intersindical Valenciana convoca el 23F

Intersindical Valenciana convoca, junt a altres entitats, plataformes i xarxes, manifestacions el 23F.

22 / 02 / 2013 | Intersindical

Aquesta convocatòria respon a una convocatòria estatal contra la situació de pèrdua de drets socials, laborals i econòmics i per denunciar els casos de corrupció. Per al Sindicat és important que la població ocupe els carrers dels pobles i ciutats per fer patent el descontent amb les polítiques del govern espanyol i del govern valencià. Unes polítiques contràries als interessos de les treballadores i treballadors, de la ciutadania, del nostre país i dels valors democràtics. Per fer front a aquestes polítiques, cal articular una majoria social que possibilite els canvis de les polítiques i canvis del sistema.

Intersindical Valenciana valora positivament que col·lectius i entitats molt diverses s’hagen posat d’acord per eixir al carrer. El Sindicat condidera que cal mantindre aquesta unitat d’acció fins aconseguir els objectius de les mobilitzacions.

En el País Valencià es faran manifestacions a Alacant (Plaça Muntanyeta), València (4 columnes que confluiran a l’Estació del Nord), Castelló (Plaça de Mª Agustina) i Elx (Plaça de l’Algeps). Totes seran a les 18 hores. A València la gent de la Intersindical Valenciana eixirà des de les Torres de Quart.