Mobilitzacions

Intersindical Valenciana participa en el 15S

El Sindicat ha fletat autobusos per acudir a Madrid. Una nombrosa representació de la Intersindical Valenciana acudirà a Madrid per manifestar la seua oposició a les polítiques del govern de Rajoy.

14 / 09 / 2012 | Intersindical

Intersindical Valenciana és una de les organitzacions convocants de la Marxa a Madrid que tindrà lloc dissabte 15 de setembre. El Sindicat forma part tant de la Cimera Social del País Valencià com de la Plataforma Sindical Valenciana d’Empleades i Empleats Públics que es manifestaran pels carrers de Madrid. El bloc conformat per les organitzacions valencianes es concentrarà en la Porta d’Alcalà a partir de les 10 del matí per iniciar la marxa cap la Plaça de Colom a les 11 hores.

Intersindical Valenciana ha fletat 13 autobusos que ixen de diverses localitats valencianes. A més, molta gent vinculada al sindicat acudirà a Madrid pels seus propis mitjans o en autobusos fletats per plataformes unitàries. Els autobusos de la Intersindical Valenciana que ixen de València ho faran a les 5:00 hores des de la Gran Via Ferran El Catòlic - cantonada Juan de Mena.

Intersindical Valenciana considera que la presència valenciana serà molt multitudinària. Un presència que es deguda al gran malestar de les valencianes i valencians amb les decisions del govern de Rajoy i de Fabra. Unes decisions que estan retallant drets i empobrint les treballadores i treballadors i el conjunt de la societat.

Per al Sindicat, el govern ha de prendre bona nota de la gran resposta i de la multitudinària mobilització ciutadana que ocuparà els carrers de Madrid i rectificar la seua política o convocar noves eleccions en estar governant de forma fraudulenta. Un frau democràtic ja que les mesures que està aprovant no estaven en el seu programa electoral.

Finalment, des de la Intersindical Valenciana s’adverteix que en cas de no haver una rectificació es convocaran noves mobilitzacions que s’aniran intensificant en el temps.