Mobilitzacions

Intersindical Valenciana per l’aplicació de la Llei de Dependència

Les Plataformes en defensa de la Llei de Dependència convoquen concentracions el 14D

12 / 12 / 2014 | Intersindical

Intersindical Valenciana participarà en les concentracions convocades per exigir l’aplicació de la Llei de Dependència

A València, diumenge dia 14, a les 12:00, Plaça Manises, tindrà lloc una concentració davant del Palau de la Generalitat Valenciana,convocada per la Plataforma en defensa de la Llei de Dependència i la Coordinadora de Discapacitat i Dependència.

A Alacant, dissabte dia 13, a les 12:00, es farà una concentració a la Plaça del 25 de Maig, convocada per la Plataforma en Defensa de la Llei de la Dependència d’Alacant.

Aquests actes s’emmarquen en la commemoració del VIIIé aniversari de la Llei d’Autonomia Personal. Una llei que el govern de la Generalitat Valenciana està incomplint sistemàticament. Per això, enguany es denuncia la inacció del Consell per acabar la greu situació de totes les persones vinculades al sector d’atenció a la Dependència i Discapacitat, professionals, famílies i afectades.

Intersindical Valenciana, que participa activament en totes aquestes plataformes, fa seues les reivindicacions i anima la societat valenciana a sumar-se a totes les accions convocades amb la finalitat d’acabar amb aquesta lamentable situació.