Drets
Salut

La Coordinadora Feminista pel Dret a Decidir de València convoca concentració

27 / 05 / 2013 | Intersindical

Intersindical s’adhereix a la convocatòria i anima a la societat a participar per a reivindicar el dret a decidir. La Coordinadora ha tret un nou comunicat de rebuig a la reforma anunciada per Gallardón i també ha fet públic un calendari de mobilitzacions.

La Coordinadora Feminista pel Dret a Decidir de València REBUTJA la reforma de la LLEI DE INTERRUPCION VOLUNTÀRIA DE L’EMBARÀS
Gallardón vol que les dones tornem al segle XIX. A la cama trencada i a casa

Des de fa uns mesos, des que es va conformar el Govern del Sr. President Rajoy, les dones assistim a un continu atac directe i frontal als drets aconseguits després d’anys i anys de lluita. Es troben molts i lamentables exemples, sent el més vergonyós de tots l’intent del Sr. Ministre Gallardón d’aniquilar el dret a l’avortament. En realitat, pretén aniquilar tots els drets sexuals i reproductius en general.

El Ministre de Justícia encara no ha entès, que som ciutadanes de ple dret. Que nosaltres decidim si parim o no parim. Que el nostre cos és el nostre dret… Són tants i tants els drets que no ha entès, que des de la Coordinadora feminista pel dret a Decidir traslladem el nostre total rebuig a la seua proposta de llei de reforma del dret a l’avortament en l’Estat Espanyol i sol·licitem la dimissió immediata del Sr Ministre Gallardón.

Gallardón s’obstina en imposar-nos la seva moral. En realitat, la seva falsa moral. Una moral que ens reduïx a mers recipients, objectes. Desgraciadament, això som les dones per a ell.

És per tot això, que la Coordinadora Feminista pel Dret a Decidir de València, contra la reforma de la Llei d’Interrupció Voluntària de’l Embaràs, s’oposa rotundament a aquesta retrògrada reforma, ja que considera que el dret a l’avortament està reconegut -entre uns altres- per l’Assemblea Parlamentària del Consell d’Europa en la resolució que exigeix als 47 estats que pertanyen a la institució “despenalitzar l’avortament sinó ho han fet encara”... “l’objectiu és que la societat protegeixi les dones que no desitgen finalitzar el seu embaràs”... “l’avortament és un dret, la llibertat de les dones a decidir sobre el seu cos ha de ser respectada, i els governs han de garantir aquesta pràctica accessible.

Nosaltres declarem alt i clar QUE ESTEM FARTES de tornar al segle passat o, pitjor, a l’anterior. Sembla que el Sr. Ministre troba a faltar els viatges a Londrés i Amsterdam. Ai, aquells meravellosos anys en el qual les riques es hacian raspats!, i les pobres, què?...

Per a denunciar tot això, la coordinadora estarà convocant diversos actes reivindicatius:

Dia 25 de maig, pallasa carrer, des del carrer Buenos Aires, 13 de València, 11.30 hores.
Dia 28, concentració davant la seu del Partit Popular (PP), en el carrer Quart, 104, de València. Portarem roba i accesoris de color lila o violeta i les nostres cartells i pancartes revindicatives.
Dia 6 de juny, participació en la Fira Alternativa
Dia 29 de juny, Jornada sobre l’Avortament.

Sr. Ministre Gallardón deixe’s de fonamentalismes integristes, religiosos i de falses morals. No donarem ni un pas enrere en la defensa dels nostres drets, els quals sosté la Llei Orgànica 2/2010 de salut sexual i reproductiva i de la interrupció voluntària de l’embaràs, l’aplicació real i efectiva de la qual reivindiquem.

Més informació:
Grup en Facebook: