Retallades

Les entitats socials demanen al Consell la rectificació dels pressupostos

Intersindical Valenciana ha participat en la manifestació per uns pressupostos justos, socials i solidaris.

17 / 12 / 2013 | Intersindical

Les entitats socials demanen al Consell la rectificació dels pressupostos per fer-los socials, justos i solidaris.

La Xarxa de Xarxes d’ Acció Social i Cooperació de la Comunitat Valenciana s’ha manifestat avui en defensa d’uns pressupostos més socials i en protesta pel que considera el projecte de llei pressupostària de la Generalitat “ més insolidari de la història “. La Xarxa de Xarxes ha volgut aprofitar l’inici de la discussió plenària dels pressupostos de 2013 per demanar al Consell la seva rectificació i expressar el seu malestar per les retallades previstes el proper any. La marxa ha recorregut els carrers de Serrans , la Plaça de Manises i Cavallers fins a la Plaça de la Verge, on les entitats han manifestat la seva preocupació pel retrocés social a la Comunitat Valenciana. “ Els pressupostos previstos per al proper any continuen el camí de les retallades i per tant del greu retrocés en la construcció de l’Estat del benestar i de les polítiques de cohesió social desenvolupades en les tres dècades democràtiques en la nostra Comunitat “, han criticat.

La plataforma ha denunciat que aquests pressupostos seguiran aprofundint en les retallades de les subvencions i ajuts destinats a les associacions dels àmbits de l’acció social i cultural . “ Els pressupostos previstos per al proper any continuen el camí de les retallades i per tant del greu retrocés en la construcció de l’Estat del benestar i de les polítiques de cohesió social desenvolupades en les tres dècades democràtiques en la nostra Comunitat “, han criticat .

Les entitats socials que treballen amb les persones més desfavorides denuncien que, amb l’excusa de la crisi, s’estan imposant únicament solucions orientades a protegir els interessos comercials i financers de les grans corporacions i realitzant en canvi retallades socials , que denominen “ política d’austeritat “, que afecten directament a les persones més vulnerables i més empobrides de la nostra societat atacant a les entitats socials i impedint els processos de participació democràtica i ciutadana .