Mobilitzacions

Mobilitzacions sectorials i general #23F

El proper cap de setmana estan convocades diverses mobilitzacions sectorials per fer front a les polítiques socials, laborals i econòmiques dels governs espanyols i valencià. A més, des de la Intersindical Valenciana, i els sindicats que en formen part, estem impulsant una MANIFESTACIÓ GENERAL contra la corrupció i la pèrdua de drets per al #23F.

13 / 02 / 2013 | Intersindical

Des de la Intersindical Valenciana estem organitzant totes les mobilitzacions sectorials necessàries i possibles per fer patent el descontent de la societat, de les treballadores i treballadors, amb les polítiques antisocials i antivalencianes del govern de Fabra. També de les polítiques antisocials i neoliberals de Rajoy.

Per això, participem de totes les xarxes i plataformes constituïdes al larg del nostre país. Aquestes han convocat diverses manifestacions per a les properes setmanes. Cal que totes tinguen una presència important de la societat i de les persones afliades a la Intersindical Valenciana.

Les convocatòries són:

Divendres, 15 de febrer, a les 18h en el carrer Xàtiva (IES Lluís Vives) de València hi ha convocada una manifestació en contra dels abusos policials. La convocatòria la fa l’Associació per les Llibertats i contra la Repressió de la qual formem part.

Dissabte 16 de febrer, a les 18h en la Plaça 15M (abans Ajuntament) de València, Alacant, C/ Maestro Alonso, a l’alçada de l’Hospital i Port Sagunt, 17:00 Tinença Alcaldía, (Plaça del Sol).  Aquestes manifestacions estan convoades per la PAH (Plataforma d’Afectats i afectades per Hipoteques) als qui donem ple suport.

Diumenge 17 de febrer, manifestació per una sanitat 100% pública, a les 12 h eixida des de LA FE de València, l’antiga del barri CAMPANAR, fins a la Plaça mare de Déu.

27-28 febrer. Vaga dels estudiants de Secundària i des les Universitats Valencianes per defensar una educació pública i de qualitat.

Divendres 8 de març. Dia de les dones amb manifestacions i actes a tot el país per reivindicar que els drets de les dones són drets humans. 8 de març. Els drets de les dones són drets humans.

Dissabte 9 de març. Concentracions a Alacant i Castelló convocades per “enllaçats per la llengua” per exigir que la nostra llengua siga vehicular al sistema educatiu i tinga un ús normal a la societat.

Dimecres 13 de març. Convocatòria europea contra les polítiques d’austeritat de la troica comunitària. El 14 està convocada una euromanifestació a Brussel·les.

A més d’aquestes mobilitzacions, des del Sindicat estem impulsant la convocatòria d’una Manifestació General que aglutine totes les lluites sectorials i generals contra les polítiques que els governs de València i Madrid porten endavant. Unes polítiques contràries als interessos de les treballadores i treballadors, del conjunt de la ciutadania i del nostre país. Unes polítiques que estan empobrint la població, deixant-la sense drets, esguitxades de sobres, corrupteles i corrupció i que impedeixen el nostre dret a decidir.

Aquesta mobilització serà el proper #23F amb manifestacions a tot arreu, a centenars de pobles i ciutats, per ocupar el carrer i exigir que se’n vagen tots els corruptes i tots aquells que despleguen polítiques contràries als interessos del 99% de la població.

Per tot açò, des de la Intersindical Valenciana fem una crida a la participació massiva en totes les mobilitzacions sectorials i generals per fer possible una nova majoria social que faça possible un canvi real en les polítiques que s’apliquen.

Tàfol Nebot
19 / 02 / 2013 - 22:08

Hola, una pregunta: la vaga d’estudiants de secundària de la qual parleu en aquest article està confirmada? Qui convoca? Podrieu donar més informació?