Mobilitzacions

Sindicat Ferroviari - Intersindical convoca aturades contra la segregació de Renfe-Operadora i ADIF

El Sindicat Ferroviari - Intersindical, després de finalitzar sense acord les Comissions de Conflictes realitzades a Renfe, Adif i Ancho Métrico, ha decidit convocar aturades contra la segregació.

22 / 10 / 2013 | Intersindical

El Consell de Ministres va acordar el divendres 27 de setembre la segregació de RENFE-Operadora en quatre societats. A finals d’aquest mes el Consell de Administració de l’Empresa iniciarà els tràmits per que la segregació siga efectiva a partir de l’1 de gener, data per la qual el Govern té prevista també la segregació d’ADIF en dues empreses.

SF - Intersindical considera que una situació tan greu ha de ser contestada amb una una resposta contundent i el més unitària possible per part del col · lectiu ferroviari i les seves organitzacions representatives, i en aquest
sentit hem fet propostes a tots els sindicats. No podem acceptar resignadament la ruptura de les empreses públiques ferroviàries.

Per la nostra part, considerem que no es pot esperar més a donar una resposta al Govern i a les Empreses. Hem donat un temps més que considerable a la negociació, però s’han negat negociar absolutament res i han acabat imposant per Decret la ruptura de RENFE- Operadora i d’ADIF. Per açò, hem decidit, junt al sindicat CGT, davant la negativa de la resta de sindicats, la convocatòria del següent calendari de vaga.

OCTUBRE
Dilluns 28: 7’00 a 9’00 / 15’00 a 17’00 / 23’00 a 01’00 ( del dia 29 )
Dimarts 29: 7’30 a 9’30 / 18’00 a 20’00 / 23’00 a 01’00 ( del dia 30 )
Dimecres 30: 9’00 11’00 / 16’00 a 18’00 / 22’00 a 24’00
Dijous 31: 0’00 a 24’00 Adif / 0’00 a 23’00 Renfe

NOVEMBRE
Dilluns 4; divendres 8; dilluns 11; divendres 15; dilluns 18; divendres 22; dilluns 25 i divendres 29: 7’00 a 9’00 / 15’00 a 17’00 / 23’00 a 01’00 (excepte 1 nov que no convoquem ).

DESEMBRE
Dijous 5: 0’00 a 24’00 Adif / 0’00 a 23’00 Renfe
Divendres 20: 0’00 a 24’00 Adif / 0’00 a 23’00 Renfe

Aquestes mobilitzacions van acompanyades d’assemblees i altres accions com tancaments que s’aniran decidint en els diferents àmbits