A casa nostra

STICS–Intersindical Valenciana celebra el seu II Congrés

Tindrà lloc a la seu de València i hi participaran 40 delegades i delegats d’arreu el País Valencià.

Comissió organitzadora del Congrés STICS
01 / 03 / 2013 | Intersindical

El Sindicat de Treballadores i Treballadors de la Insdústria, Comerç i Serveis (STICS) celebrarà, dissabte 2 de març, a les 10:30 hores, el seu II Congrés. El Congrés que tindrà lloc a la Seu de la Intersindical Valenciana (c/ Juan de Mena, 18 – baixos) comptarà amb la presència de 40 delegades i delegats d’arreu del País Valencià i dels diferents sectors.

STICS és un dels sindicats que integren la Intersindical Valenciana i abasta diversos àmbits privats. En el Congrés es debatran les ponències d’Estatuts, Organització i Acció Sindical, així com la Carta Financera i la Resolució Jurídica. A més, es triaran els diversos òrgans sindicals.

Un dels assumptes de debat serà l’extensió del sindicat en el món del treball i la configuració d’una alternativa sindical real al sindicalisme tradicional als àmbits privats. També es debatirà sobre: el deteriorament del mercat del treball, les reformes laborals, l’alta taxa d’atur, la pèrdua de poder adquisitiu de les treballadores i treballadors i la seguretat en el treball. Per al Sindicat, la situació d’atur, amb unes de les taxes més altes de l’estat i la pèrdua de drets i prestacions socials i econòmiques són un dels elements clau als quals cal donar una resposta des del moviment sindical.

Per altra part, des del sindicat s’aposta, per fer front a aquesta situació, per altres polítiques socials i laborals que suposen un canvi real i que afavoresquen al conjunt de les treballadores i treballadors.