Solidaritat

Tràgic accident ferroviari

El Sindicat Ferroviari - Intersindical mostra la seua solidaritat amb les víctimes i familiars del tràgic accident ferroviari ocorregut a Santiago de Composte·la

25 / 07 / 2013 | Intersindical

Davant el tràgic accident ferroviari ocorregut ahir a la nit a Santiago de Compostel · la des del Sindicat Ferroviari - Intersindical expressem públicament el nostre dolor i la nostra solidaritat amb les víctimes, els seus familiars i amics.

Hui és un dia tràgic per al conjunt de la societat, especialment per al col · lectiu de treballadors i treballadores ferroviaris.

Per això, els Comitès Generals d’Empresa d’Adif i de Renfe-Operadora han convocat actes d’homenatge avui a les 12’00 h. en els centres de treball de les dues empreses, on s’han guardat cinc minuts de silenci en memòria de les víctimes.

Hui, més que mai, hem de seguir apostant per un ferrocarril públic, segur i de qualitat al servei de tota la ciutadania.