Notícies de la Intersindical Valenciana

Drets laborals
Intersindical Valenciana exigeix el pagament de l’increment salarial del 0,25% pendent des de juliol

dilluns 23 setembre 2019 13:44 h

En març de 2018 es va signar un acord de contingut retributiu entre el, aleshores, Ministre d’Hisenda i Funció Pública, Cristóbal Montoro i les organitzacions sindicals presents a la Mesa General de les Administracions Públiques, pel qual, a juliol de 2019, s’incrementaria la nòmina dels empleats i empleades públics en un 0’25% si el creixement del PIB de 2018 era superior al 2’5%.

Mobilitzacions
20S, jornada de mobilització per l’emergència feminista, l’emergència climàtica i les pensions

divendres 20 setembre 2019 12:33 h

Intersindical Valenciana participa en les mobilitzacions que estan convocades per al 20 de setembre pel moviment ecologista, feminista i de pensionistes que es concreta en manifestacions i concentracions a moltes localitats valencianes.

Drets socials
26 d’octubre, mobilització estatal descentralitzada

dilluns 16 setembre 2019 19:47 h

En defensa dels serveis públics i pels drets socials i laborals

Intersindical amb les persones afectades pel temporal

divendres 13 setembre 2019 17:31 h

Davant les greus inundacions que pateixen les comarques del sud, en especial, el Baix Segura, el Sindicat expressa la seua solidaritat.

Drets LGTB+
Intersindical LGTB+ participa al V Festival de Famílies Orgulloses

dijous 05 setembre 2019 17:09 h

El festival reivindicatiu es va realitzar a Almassora

Intersindical Valenciana lamenta la mort de Llorenç Giménez

dissabte 31 agost 2019 13:12 h

El sindicat lamenta la mort del company, mestre i contacontes Llorenç Giménez. És una pèrdua irreparable per la nostra cultura, llengua i educació.