Notícies de la Intersindical Valenciana

Llengua
Intersindical Valenciana demana l’aprovació immediata de la Llei de la funció pública amb la competència lingüística

dijous 23 maig 2019 14:27 h

Intersindical Valenciana demana als partits que han de conformar el nou govern valencià que aproven de manera immediata la llei de la funció pública valenciana, ara que el Consell Jurídic Consultiu (CJC) ha emès el dictamen sobre el projecte de llei de la funció pública valenciana.

Drets laborals
Intersindical exigirà al nou govern que prioritze la recuperació salarial

dilluns 20 maig 2019 10:58 h

El darrer 28 d’abril les urnes parlaren i feren palesa la voluntat d’una majoria social perquè, a l’Estat, hi haja un vertader canvi cap unes politiques més socials i redistributives de la renda, que acaben amb la bretxa social, per la qual les persones riques cada vegada són més riques i les pobres cada vegada són més pobres.

A casa nostra
Més de 17 anys en defensa de la classe treballadora

dijous 09 maig 2019 07:02 h | 1

L’11 de maig de 2002, 300 delegades i delegats van participar en el Congrés constituent de la Intersindical Valenciana, celebrat a l’IES Benlliure de València.

Llengua
El Tribunal Suprem accepta a tràmit el recurs de cassació que Intersindical Valenciana ha interposat contra l’anul·lació del Decret d’usos lingüístics

dimecres 08 maig 2019 14:17 h

Intersindical Valenciana es mostra molt satisfeta perquè el Tribunal Suprem acaba d’acceptar a tràmit el recurs interposat contra les sentències del Tribunal Superior de Justícia valencià (TSJCV) que anul·len una part substancial del Decret 61/2017, de 12 de maig, pel qual es regulen els usos institucionals i administratius de les llengües oficials de l’Administració de la Generalitat Valenciana

Drets socials
Eleccions 28A: Intersindical Valenciana aposta per aprofundir en el canvi social i polític

dimecres 01 maig 2019 14:00 h

Intersindical Valenciana valora positivament la gran participació en les eleccions del passat 28 d’abril que ha possibilitat frenar l’ascens de les polítiques conservadores que centraven el seu programa en retallar els drets de les treballadores i treballadors i de la majoria de la societat valenciana per beneficiar les elits i les grans corporacions.

1r de maig
Intersindical Valenciana convoca manifestació a La Vall d’Uixó per al 1r de maig

dijous 25 abril 2019 15:33 h

Els altres sindicats s’han negat a qualsevol opció de reeditar la manifestació conjunta que es va celebrar l’any passat a Castelló de la Plana