Grup de lectura

Llista de lectures 2019

18 / 12 / 2018 | Dolors Jimeno

Grup de literatura general en català i grup de literatura feminista

El grup de lectura EL MICALET PARLA DE LLIBRES, organitzat per Intersindical Cultura amb la col·laboració de la S.C. El Micalet i el Voluntariat pel Valencià d’Escola Valenciana, és un grup obert. En poden formar part totes les persones que ho vulguen. Només cal acudir a les sessions, preferiblement amb el llibre llegit per a poder gaudir plenament de la companyia de l’autora o de l’autor.

La pròxima sessió serà demà dimecres 19 de desembre (veure imatge) i, a continuació, durant l’any 2019, tindrem les següents, sempre a les 19 h, al carrer Guillem de Castro, 73, de València, per a parlar de:

6 de febrer, UN CAFÈ SOL, de Maluy Benet, ed. Tabarca

3 d’abril, LA CIUTAT DELS SOLITARIS, d’Isidre Grau, ed. Gregal

24 d’abril, DONES REPUBLICANES, de Cristina Escrivà

29 de maig, EL COS DESHABITAT, d’Esperança Camps, ed.  Grup 62

19 de juny, HOSTES, Cercle d’Escriptura, ed. Tabarca

El grup de lectura feminista MACU GIMENO, organitzat per l’Àrea de les Dones de la Intersindical Valenciana i Intersindical Cultura, és un grup obert. En poden formar part totes les persones que ho vulguen. Només cal acudir a les sessions a la nostra seu, preferiblement amb el llibre llegit per a poder gaudir plenament de la companyia de l’autora.

Lectures confirmades:

9 de gener, CONTEM HISTÒRIES DE DONES D’ACÍ, Rosa Roig i Manola Roig, ed. Vincle

27 de març, FEMINISME DE BUTXACA, de Bel Olid, ed. Angle

6 de juny, AÇÒ NO ÉS UN LLIBRE, ÉS UNA DONA – GLÒRIA FUERTES, en l’edició de Mercè Climent, Ajuntament de València

D’altra banda, el 17 de gener, a la nostra seu, tindrem la presentació de LA CIUTAT, d’Assumpció Cantalozella, ed. Gregal. També és interessant assistir a una presentació havent llegit el llibre.

Com podem tenir més informació sessió a sessió i de les altres activitats d’Intersindical Cultura? A través d’aquest web, de la pàgina de facebook (https://www.facebook.com/Intersindical-Cultura-402012140215395/), especialment si hi dieu “m’agrada”, i del correu electrònic. Ens podeu donar les vostres adreces a .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic) i vos inclourem en l’agenda.

Les següents llibreries amigues ofereixen un descompte en els textos dels grups de lectura:

Llibreria Fan Set

Librería Gaia