Drets
Salut

#12M Marea Violeta

Totes juntes pel dret a decidir si volem o no ser mares.

10 / 05 / 2013 | Intersindical

Contra la reforma de la Llei d’Interrupció Voluntària de l’Embaràs anunciada pel Ministre de Justícia. “Avortament lliure i gratuït”

Les Dones decidim si parim o no parim. Avortament lliure i gratuït

La Marea Violeta s’adhereix a la manifestació convocada per organitzacions valencianes i col·lectius socials.

12 de MAIG A LES 18 h. A LES TORRES DE QUART

La Marea Violeta eixirem des de les Torres de Quart, on hem quedat a les 18 hores. Portarem la pancarta “L’AVORTAMENT ÉS UN DRET, MAI UN DELICTE” i la tela de la Marea Violeta.

PORTEU QUALSEVOL COMPLEMENT DE ROBA d’aquest color, quant més, millor. Hem d’omplir els carrers de violeta.

Si aneu a desfilar amb altre col·lectiu, territori, etc i no amb la Marea Violeta, recordeu portar aquest color també amb mocadors, barrets,
bufandes, cartells, etc.