Drets

#26A #Haztevisible Dia de la Visibilitat Lèsbica

Dia de la Visibilitat Lèsbica

26 / 04 / 2013 | Intersindical

El 26 d’abril és el dia de la Visibilitat Lèsbica des de l’any 2008 en què -dins de la Trobada celebrada en l’Any de la Visibilitat Lèsbica promoguda per la Federació Estatal de Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals (FELGTB- , es va promoure per a reivindicar la visibilitat de les lesbianes. Un dia de reivindicació de la igualtat real i efectiva dels seus drets, de la seua sexualitat. Un dia que ha de servir per a recordar-les que malgrat els problemes que troben en el camí, cal eixir de l’armari. Hui i sempre, tota la societat, els mitjans de comunicació, les xarxes socials tenen l’obligació de fer visibles les lesbianes.
Alguns enllaços de premsa que ho recorden: